a kalauz ma ledobott

avagy hogyan zúzzunk pozdorjalemezt pozdorjává?

blogoszférák zenéje

morzsák barcelonából

blogkiméra

utolsókból elsők

naptár (Gergely)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

lovasság

járvány

A piros pöttyös az igazi

" és azt gondolta, hogy féllábú,
mint ő maga "

2007.09.29. 21:24 proteus

Őseim levelesládájából

„ … A tengerészekhez akarsz jönni! Tehát mondjak ítéletet, mondanom sem kell, hogy valamiről ítélkezni sokféleképp lehet, véleményt mondani különösen sokat. Én tehát a tengerészekről a következőt mondhatom; 1. aki nem szolgált itt, annak fogalma sincs mi az a tengerész. 2. aki csak egy nyelvet beszél civilbe, itt többféleképp megtanulhat. 3. 4 évi szolgálat után nem zaklatják a gyakorlattal. 4. Eleget láthat és tapasztalhat a nagyvilágban is. Ezek összegezve, ami előnye van. De légy meggyőződve, van számtalan dumm kopf wer nichts geschen nüht gelernthat, und niergendvohin nicht gegangen ist. Hier ist im Gegentheil! … Hogy ajánlom e neked? azt nem tehetem! tégy meggyőződésed szerint. Minden rossz, ha az ember elhiszi."

Minden rossz, ha az ember elhiszi.





















          Yokohama                                      Tsingtau

9 komment

Címkék: tengerészet


A bejegyzés trackback címe:

https://gumipitypang.blog.hu/api/trackback/id/tr26180927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Esküszöm tetszik amit csinálsz!

Habár nem viszed túlzásba, de ez így olyan amilyen, jó.

Most pl. ezzel az utóbbi kettővel már tisztára úgy néz ki, mint ha beindultál volna mint állat!:)

Mondtam én már, hogy pozdorjánál dőlt el, annak a pozdorjává zúzásával!

Már bocs, közöm semmi, net meg anonim, de mint ha olyan benyomásom lett volna hirtelen, latin, felböfög reflux, használt fecskendők, hogy Te netán valami egészségügyi ügy?
Na, esetleg elfogadom a felmentést:))
betegségügy. hipochonder kincsesbánya. épp kialakulófélben :)
Szia Proteus! Jöttem kopogtatni, erre meg sajnálkoznak ott oldalt, dobozodban, hogy nincsen benne semmit, mi mondtad kicsitenyémis, és jól megnézném szeretettel.
Jövök késöbb!!!:-))
ugye csak arról van szó, hogy a slide.com side együttérző Veled, s valójában nincs is semmi baja?

na, de akkor miért vannak a képek az elfekvőben?

szerinted töltsd át máshová, vagy mégse?
:-)
piros!
bár már megint úgy tűnik, hogy ígérgetek, de ezennel láss csodát...
(mint említettem kétmegapixeles és nem is nagyon fényképeztem, ha csak tehettem, de remélem lesz, ami elnyeri)

anyámlánya!
az úgy volt, hogy szoktam nézegetni kalitkádat, aztán vmikor átnéztem piroshoz, aki a boldog vidékről írt éppen. aztán valahogy a képekre terelődött a szó... szóval felraktam párat, aztán jött a technika ördöge, hogy, akkor kéne neki az anyag. én meg örültem, hogy tetszik neki és odaadtam. de, miután meglátta, hogy túl a sok templomos képem, visszadobta. ez így volt.

Proteus! Látom, látom!!!!! Nagyon jó!!!!!!!!!! Most végre működik!!
Köszönöm szépen!!!!!!
remélem van rajta olyan álmodozós is, ami lenyomja annak a filmnek legalább egy képkockáját. :))

anyámlánya(lábasjószág) 2007.11.06. 01:35:21

ó, pokolra a technikával!

viva la Barcelona!
süti beállítások módosítása