a kalauz ma ledobott

avagy hogyan zúzzunk pozdorjalemezt pozdorjává?

blogoszférák zenéje

morzsák barcelonából

blogkiméra

utolsókból elsők

naptár (Gergely)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

lovasság

járvány

A piros pöttyös az igazi

" és azt gondolta, hogy féllábú,
mint ő maga "

2006.12.07. 23:48 proteus

GET BETTER SOON!, O. nap: Salut!

Éppen a Sant Jordiban üldögéltünk, két korsó sör mellett gondolva el az emberi tehetetlenség mibenlétét, mikor Sergi — egyik kezében a korsó füle, a másikban cigi — eltüsszentette magát, hogy az arcunk között kifeszülő légteret megtöltötte a takonyköd, de olyan szépen, olyan finom, egyenletes eloszlásban, hogy míg a felhő lassan ülepedett, a késő délutáni nap utolsó sugarainak közreműködésével, még a Tyndall-jelenséget is alkalmamban állt megfigyelni. Köszönöm, Sergi — motyogtam révedten, majd a kémia szertárban szerzett, hevenyészett ismereteim után, a biológia órákon megragadtak tolakodtak agyamba: hogy mi minden bacillus és vírus utazhat a kis takonygyöngyök fedélzetén. A takonycseppecskéket most ufóknak, a mikroorganizmusokat ufó-nautáknak képzeltem. (Minden össze is jött ehhez a parajelenséghez: a tüsszentés viszzhangjának agyamban elhaló csattanása — furcsa hangok, a különös légköri fényjelenség, valamint a Sergi fején elhelyezkedő, a távoli északkeleten szokatlan, és összességében sejtelmes fenyőerdőhöz hasonlító hajfürtözön.) A mikrocsészealjakban utazó apró emigránsok, egy új, egy jobb világ ígéretével érkeznek légutaimba. A nyálkahártyámon tapadnak majd meg, én befogadom őket és boldogan élnek, míg meg nem halnak. De mi vagyok én? Egy Teréz anya? Egy jótékonysági szervezet? Jellemző érzelgősség két korsó sör után. Mi vagyok én? Menekülttábor? Az biztosan nem — gondoltam hirtelen jött hangulatváltásomban, és még azt is, hogy, kifüstölöm őket, és rágyújtottam egy cigire.

Szólj hozzá!

Címkék: sör cigi napfény tyndall jelenség get better soon!


A bejegyzés trackback címe:

https://gumipitypang.blog.hu/api/trackback/id/tr2921635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása