a kalauz ma ledobott

avagy hogyan zúzzunk pozdorjalemezt pozdorjává?

blogoszférák zenéje

morzsák barcelonából

blogkiméra

utolsókból elsők

naptár (Gergely)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

lovasság

járvány

A piros pöttyös az igazi

" és azt gondolta, hogy féllábú,
mint ő maga "

2007.09.28. 22:21 proteus

Színek, színelgetni

Végre tisztán látok,
A rendíthetetlen ólomkatona elolvadt,
Monokróm márványfolyóvá vált,
Mint ahogy elégett a táncosnő.
Rőt papírszél, körben hamu.

a többi a dobozok alján + vörös

3 komment

Címkék: szabad érzések


A bejegyzés trackback címe:

https://gumipitypang.blog.hu/api/trackback/id/tr85180201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

színlelgetni. persze tudom. de ez most nem az.
(az újabb firefox felböfögte az oldal lábát a fejére (pedicorporalis reflux?) ha tudtok segíteni, segítsetek, ha elbasztam a latin esteket, abban is.) előre is.
Ja, fájerfox felbassza, nekem is, azt ami van alul szép kis díszt, amit én tettem oda, nyomta fel oda a tetejére, ahová nem is tettem.

Szerintem ezzel nincs mit tenni, netes cuccoknál ez a gebasz, hogy valszeg asszem célszerű ütni úgy össze, hogy több különböző keresőkben, de legalább a két legnagyobba ugyan azt a szitut adja kinézetre.

Alapsablonra ez itt igaz is, de onnantól, hogy turkászunk bele, ez borulni látszik már.

És asszem ehhez vagyunk már kevesek.
akkor jöhetsz többször is, mert úgy tűnik meggyógyítottad. de. te voltál. kösz.
süti beállítások módosítása