a kalauz ma ledobott

avagy hogyan zúzzunk pozdorjalemezt pozdorjává?

blogoszférák zenéje

morzsák barcelonából

blogkiméra

utolsókból elsők

naptár (Gergely)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

lovasság

járvány

A piros pöttyös az igazi

" és azt gondolta, hogy féllábú,
mint ő maga "

2007.11.10. 00:23 proteus

Bárki inge, rokolyája ...

... lefotózza, de csak akkor, ha már tiszta.
    Aki azt hiszi, nincs is ebben semmi érdekes, hát higyje, de, ha próbálom megmagyarázni, miért van az, hogy mostanában gyakran térek vissza arra az oldalra, talán megértik.  Lassan  huszonöt éve annak, hogy egy mosógép dobjában kuporogtam. Szóval, fogalom nélkül ülök ott, vágy nélkül arra, hogy kijöjjek, nem ismerve a szelet, a napfényt, a százwattos izzó fényét. Félhomály és dobbanás, surrogás és búgás. Egyszóval, ott létezek, miközben valaki a dob falát súrolja, suttognak vagy valami halk zene szól. Aztán, egyszer csak felnyílt valami, és én a hatalmas fényt bekapva, fejjel lefelé, ordítottam, hogy azután megszáradva-szárogatva megnyugodjak. És utána jött a millió lehetőség és közben felnőttem, és bár már ismerem a szél ezer formáját, a napfény színeit és a százwattos izzó elégtelen fényét, de visszavágyom. A két világ közt fluktuálok. Szenyessedek és fehéredek, és csak lassan, lassan, de kopok bele. És közben azt élvezem legjobban, ha csak kicsit is megközelíthetem a tisztaság állapotát, vagy csak érezhetem a lehetőséget, hogy minden leporolható, megtisztítható. Most pedig — miután a mosógépből rég kihíztam magam — megyek és beülök a szekrénybe, a tiszta ruhák közé, vagy — legyen — rákattintok erre a képre:
























8 komment · 1 trackback

Címkék: ajánló fény napfény narancsbél teregetés


A bejegyzés trackback címe:

https://gumipitypang.blog.hu/api/trackback/id/tr81223980

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: kacatvilág 2007.11.11. 19:56:24

teregetési jegyzőkönyvAmi a legjobban lenyűgöz ebben az egész blogjátékban, az a végtelen esetlegesség, hogy soha nem tudom, milyen hihetetlent találok, amire még csak gondolni se tudtam, hogy olyan is van.És hogy a végtelen kiszámíthatatlanságban megtalá…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyámlánya 2007.11.10. 02:34:36

csak olvasom, és nézem.....

aztán ismét

anyámlánya 2007.11.10. 02:42:44

aztán eszembe jut az évtizedekkel ezelőtti jeges telek lenyugvó alkonya.

a kinti kötélről behozott, csontáfagyott ruhákra lopakodott párakristályok.

óvatosan kellett bánni a ruhákkal, mert egyiknek, másiknak olykor letört az ujja.

és a szoba melegében, az igazgatástól fura, nyikorgó hangot adtak a textilek.

biztos fájt nekik az érzéketlen mozdulat.

ha megszántam őket, hagytam, reggelig sírják el könnyüket, s az első hajnali fényre már csak néhány csepp maradt a lefelé lógó részeken.

de már nem dideregtek a ruhák.
ez tetszik.
látom, te meg hülozoista vagy :))
ennyit még életemben nem teregettem elméletben :) pedig jó dolgok ezek. miután kiszakítottuk magunknak a világ egy darabkáját, ott lapul valahol az agyban, aztán egy lökésre elkezd kristályosodni. de, hogy hova tart ez és milyen kémia szerint? isten tudja.

új perspektívák! teregetési mitológia. jeges alkonyatok. elméleti teregetések.
fel vagyok dobva.
rádszabadítottam anyámlányát, meg a blogbérlő bcyket?
isten óvja a királynét! :)))
fregolit szereltem, nemrég. vettünk hozzá piros és zöld madzagokat is, biztonságilag, hoyg ne kelljen visszamennünk (mivel eléggé kínainak tűntek). volt eszembe, és mostmár sajnálom, hogy nem raktam nemzeti színűbe.
örülök a szabadításnak. a fregolit pedig fotózd le :)
teregetni pedig teregethetsz nemzetileg attól még.
"Majd ha lesz saját lakásom, meg mosógépem, akkor ráérek megtanulni. Nem akkora kunszt ez basszameg, minden primkó pina meg bírja csinálni."
"Akkor csináljad kislányom."
"Nem tom hányassal kell."
"Nem bírod megjegyezni?! A4-el."
"Tudod jól hogy betűket meg számokat nem tudok megjegyezni. Majd ha rászorulok, megjegyzem."
"Hova mész már megint, kocsmázni??"
"Nem, csak átugrom Adrihoz, kirabolták a boltot meg ilyenek, meg kell beszélni."
"Aztán mindig olyan ocsmány büdösen jössz haza, mint akivel kitörölték a hamutálat."
"A kocsmákban füst van, most mi csinájjak?"
"És ki fog kiteregetn, édes kislányom?!"
"Mittudomén. Nem olyan nagy kunszt az, minden primkó..."
"Ja, most lelépsz aztán éjfélig nem is látlak, és megint nekem kell teregetni."
"Jó, tudod mit? Akkor félóra múlva visszajövök CSAK AZÉRT, hogy kiteregessek. Örülsz?"
"Jó."
*
Hangulat szerint válogattam össze a ruhák és vállfák színét, közben bágyadtan bazsalyogtam, és a ruhák is.
:)
régebben, nekem is volt ilyen szövegem, meg, hogy azért tanulok, hoyg majd bejárónőt tarthassak. nemes cél. jól van fiam, úgy legyen... bár inkább a kertet műveltük apával, vagy trabantot szereltünk.
már kicsit beleszoktam, de a zokni teregetés mindig képes kikezdeni az idegeim. tangabugyit nem vállalok. ezt megmondtam a kapcsolatunk elején. :)
süti beállítások módosítása