a kalauz ma ledobott

avagy hogyan zúzzunk pozdorjalemezt pozdorjává?

blogoszférák zenéje

morzsák barcelonából

blogkiméra

utolsókból elsők

naptár (Gergely)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

lovasság

járvány

A piros pöttyös az igazi

" és azt gondolta, hogy féllábú,
mint ő maga "

2008.09.04. 01:41 proteus

Sziama

Szia!

Ma találkoztam a halállal, úgy nézett ki, mint egy kockásfüzet, emlékszem, még anyával csomagoltuk, emlékszem, faszínű egyenpapírba, az olcsó vignettával, a szélén: kettős piros keret – a külső vonal vastagabb mint a másik. Apa feliratozta, hogy Proteus 1. a., Matematika, csodálatos betűkkel, mint a szakrajzokon szokták – azt hiszem, ez lesz majd a  sírfeliratom is.
Eleitől fogva.

 

Szia!

Ma, cigiszünetben, találkoztam a halállal, úgy nézett ki, mint egy köpcös ötvenes, a Fóti Korából jött ki és ezt mondta:

- Gyerekek, de kibasztatok velem.

Rámnéz:

- Ellopták a biciklim.

Mire én: - Tényleg?

- Haza se tudok menni. Idáig fevágták a hasam – mutatja,

 és továbbmegy, továbbtehetetlenkedik, körökben mint egy héja, és még hallom, hogy:

- De, hogy a picsába…

Pedig, tebenned bíztunk.

 

Szia!

Ma találkoztam a halállal, sehogyse nézett ki, de kaszája volt.

Azt mondta: - Elviszlek.

Mire én: - Jó.

És elvitt.

 

Proteus 1. a., Matematika

1983-2008

  

7 komment

Címkék: halál papritaésbodnárattila mantrák zeoliton


A bejegyzés trackback címe:

https://gumipitypang.blog.hu/api/trackback/id/tr84647468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyámlánya 2008.09.04. 16:18:25

mily' érdekes.

hányan és hányan találkozunk a halállal, de mindenik más.

van, mely testtelen, ködszerű szédület.
mások meg kövérek, és korosodóak.

de hát Isten, s a Halál; nem egyeduralommal bíróak?
ez a szöveg nekem kicsit olyan mint a pisztrángfogás amerikában. na jó. az persze más.
és még lelkiismeretfurdalásom is volt emiatt.
biztos megölt volna, ha én viszem el a biciklijét. így azonban marad az, akivel én találkoztam ma, sehogy se nézett ki, kaszája se volt, és magával se vitt. mondtam neki, hogy ez rosszul esik, (mármint hogy nem visz el) mire rámutatott hogy 'azért nem fogok belehalni'.
attól. mert alkotói tehetséged gyöngyszemeit nem osztod meg velünk, még kívánnék boldog ünnepeket!
:-)
@láasjószág:

az a aj, h kaptam egy súlyos csontfertőzést és ezért, azóta nem tudom leírni a é etűt. anélkül meg elég snassz az egész...

oldog Ünnepeket, Neked is!
ááá, ez nem gond!
amilyen szellemi szférában lézengek mostanában....
legalább elszöszögnék a szövegeiddel tavaszig!
:-)
süti beállítások módosítása