a kalauz ma ledobott

avagy hogyan zúzzunk pozdorjalemezt pozdorjává?

blogoszférák zenéje

morzsák barcelonából

blogkiméra

utolsókból elsők

naptár (Gergely)

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

lovasság

járvány

A piros pöttyös az igazi

" és azt gondolta, hogy féllábú,
mint ő maga "

2008.04.20. 01:26 proteus

a Hold és túloldala (magyarázatokkal)


kifelé autóztam a "sztrádán" (nálunk ilyen nincs, a sztrádák nyitott ollóként kerülik ki a megyét - szoktam mutatni /mutató, középső széttár/).
ki-kikapcsoltam a reflektort:  ezüstfolyóként kanyargott előttem a felázott út a Hold fényében. úgy százhússzal úsztam.
aztán vissza, befelé a mezővárosba.
a hátsó lökhárítómra tapadt széles ezüstszalagot egészen a városi fényekig húztam.
a garázs mögött, a kertben, a diófa még csupasz ágai között is ott volt ugyanaz a Hold.
erre én:
persze, hogy ott az a három daruV felhőfoszlány tart el ezüst felülettől.
láthatlan spárgán,
mint egy papírsárkány.
valaki játszik.
pufók angyal, mittudomén. damilja áttetsző, de minimum negyvenes. ez megy hárompercnyi cigiszünet, míg viszik a nemlétező holdi szelek, mert közben eltűnik elejétől a farkáig, mintha lassan visszavonná a pufók, ufók, kráterangyal. csak játszik, most, szűkös udvarából kiszabadult sárkányával, ott, a túloldalán. a Hold meg épp csalódottan nézett le rám. mint mindig.
értem már Janus-arc, rámásztak a rejtett pofádra, hát ezért fanyalogsz, igaz? (- itt azonban, választ nem kapva, arcomra fagyott a felismerés mosolya)
bejőve a házba, (apám épp internetezett) kérdeztem: miért csak ezt a fancsali képét mutatja felénk a Hold és mi játszhat a túloldalán?
ott az a szék, nézd, kerüld meg, hogy mindig nézed!
forogtál te míg a szék támlája, bármelyik szemével feléd nézve, ugyanazt a feled látta?
míg megkerültem, igen.
lásd ennyi.
(+ 9 százalék, valami libegés miatt, de ezt már később húztam ki.)

a másik kérdést nem erőltettem.
 

Szólj hozzá!

Címkék: versterv


A bejegyzés trackback címe:

https://gumipitypang.blog.hu/api/trackback/id/tr39433501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása